loading...
Gyu_land
sanaz بازدید : 56 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (2)

 http://s6.picofile.com/file/8257671392/Page11.bmp


این برنامه برای من خیلی هیجان انگیز بود وتوصیه میکنم حتما ببینید

دربرنامه ای که مجری به خاطر علاقه ی یکی ازفن های امریکایی به گیو تصمیم میگیره بهش زنگ بزنه

دختره وقتی صدای گیو روازپشت خط میشنوه ازشدت ذوق کم مونده خودش روبه کشتن بده

کلی گریه میکنه وزبونش گرفته وسخته شه حرف بزنه

 

 

البته حق داره ازبس گیو جذاب میگه :چاااگیا



چون برام جالب بود خودم نشستم ترجمه اش کردم

این اولین تجربه ی ترجمه وساب زدنه من هست وایرادهاشو نادیده بگیرید 


 

 

لینک برنامه

 

 

لینک زیرنویس

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negin در تاریخ 1395/04/07 و 3:51 دقیقه ارسال شده است

دان نمیشه😢😢😢😢
پاسخ : عزیزززم لینک این برنامه هارودوباره باید بزاریم وخیلی هاشون لینکاش خراب شده ودرتلاش هستم تواین چند روز دوباره لینک خیلی ازبرنامه رو بزارم ...شب سربزن من این برنامه رو برات میزارم شکلک

این نظر توسط havva در تاریخ 1394/12/02 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام ساناز جونی
وای چه عالی خوش به حال دختره
منم موخام با ال حرف بزنم البته اگه گیو جون اجازه بده
فقط باید اول زبانمو تقویت کنم وگرنه بهم سلامم نمیدن
دستت درد نکنه ساناززیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام حواجون ...
ممنونم ازنظرت عزیزم
البته دختره داشت کره ای حرف میزد ! باید کره ای یادبگیری !
هییی منم آرزومه باگیو حرف بزنم
گیوبهت اجازه میده با ال حرف بزنی ! من خودم بهش میگم !خب مثل اینکه نمیشه شکلک بزارم بازم ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,218
  • بازدید ماه : 3,073
  • بازدید سال : 19,043
  • بازدید کلی : 94,949