loading...
Gyu_land
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط g_ در تاریخ 1395/09/27 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه رانینگ من گیووال رو هم بذارید؟؟ممنون میشم
پاسخ : سلام آره ...سعی میکنم بزارم ولی چون لینکش تو یوتیوب نیست باید ازکامپیوترم و ازداخل فایلام آپلودش کنم واینطوری خیلی سخته وکمی طول میکشه ... ولی سعی میکنم هرجور شده اپلودش کنم بزارم شکلک

این نظر توسط آزاده در تاریخ 1395/09/21 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

نگاه کردم درسته اینقدربه اوپا گفتم منم پیر شدم اشکال از گیرنده بود نه فرسنده عزیزم شکلکشکلکشکلک
پاسخ : گیو ماشالا انقدر زرنگ وباهوشه کجاش پیره عشقم ... دیگه بهش نگو پیر که اینطوری میشه شکلک

خب خداروشکر که مشکلی نداشته شکلک

این نظر توسط آزاده در تاریخ 1395/09/21 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

ممنون
هرچند این اوپای پیرمرد بدرد این مسابقه ها نمیخوره شکلکشکلکشکلک
ولی از دستاین هویا اون دیگه چراشکلکشکلک
البته این قسمت رو داشتم زیرنویسشر رو نداشتم که دان کردم ممنون ولی لینک خود برنامه تو این جا حذف شده
پاسخ : خواهش می کنم شکلک
منظورت از حذف لینک خود برنامه اینه که لینک سایت ما مشکل داره ؟ ...ولی من لینک روامروز گذاشتم ومشکلی نداشت والانم چک کردم راحت دانلود میشه عزیزم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,141
  • بازدید ماه : 2,996
  • بازدید سال : 18,966
  • بازدید کلی : 94,872