loading...
Gyu_land
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sadrina sk در تاریخ 1395/08/21 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

ممنون همین هم خوبه. مرسی از اینکه وقت گذاشتین
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم ❤️❤️❤️

این نظر توسط sadrina sk در تاریخ 1395/08/21 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.
ببخشید میشه اگه عکسای کیو تو فرودگاه اینچئون در تاریخ ششم ژانویه امسال رو داری تو سایت یا کانال .بذارید؟
من از لباسی که اون روز پوشیده بود خیلی خوشم اومد اما هرچی گشتم عکساشو پیدا نکردم و توییترم هم مشکل داشت. حالا دیدم تو این عکسا دوباره همون لباسو پوشیده گفتم ازتون بپرسم عکسای اون روز سونگ کیو رو دارید؟
پاسخ : سلام عزیزم ....
متاسفانه اون موقع که گیو این تیپ روزده بود من هنوز سایت رونزده بودم وگرنه همه عکسای گیو روبعد زدن سایت موبه مو ازریزترین تا درشت ترینش چه توفرودگاه وجاهای دیگه گذاشتیم واونا روهم میذاشتیم....
حالا من گشتم بین عکسای خودم تعدادی ازش پیدا کردم برات زیپ کردم گذاشتم دانلودش کن شکلک
http://s9.picofile.com/file/8274294442/Gyu_Airport.rar.html


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,084
  • بازدید ماه : 2,939
  • بازدید سال : 18,909
  • بازدید کلی : 94,815