loading...
Gyu_land
sanaz بازدید : 65 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

http://s9.picofile.com/file/8270400100/photo_2016_10_10_21_06_30.jpg

 

سایت آل کیپاپ متنی درمورد گیو با عنوان "سونگ گیو درمورد مدل رفتاری که در پشت صحنه برنامه باهاش شده بود شکایت کرد" منتشر کرد...

سونگ گیو درمورد رفتار آشپز در برنامه ی "مراقب یخچالم باش" با خودش شکایت کرد. سونگ گیو در قسمت 100 ام برنامه ی معروف JTBC دوباره به عنوان مهمان دعوت شده بود.
اولین حضورش در ژوئن سال گذشته،سونگ گیو توسط آشپز به عنوان مهمانی انتخاب شد که اونها نمیخواستن باهاش برخورد داشته باشن بخاطر غذا های فاسد شده،کپک زده و خراب توی یخچالش و از طرف دیگه لی یون بوک به عنوان آشپز محبوبش انتخاب شد.
سونگ گیو شکایت کرد"من با سانی از girls generation اینجا بودم.بعد از ضبط برنامه همه به سانی توجه کردند. آشپز لی یون بوک تنها کسی بود که کارت تجاریش رو به من داد. آشپز لی یون بوک گفت'من میدونم تو سرت شلوغه،اما مراقب یخچالت باش،به رستوان من بیا و من برات غذا های خوشمزه میپزم.' بنابراین من ازشون خیلی ممنونم."
سونگ گیو همچنین گفت"من حتی یه عکس با آشپز چویی هیون سوک گرفتم و اون مستقیما رفت کارت تجاریش رو به سانی داد. اونها فقط به اعضای گروه های دختر توجه میکنن."
در جواب شوخی شکایت سونگ گیو آشپز چویی گفت"من نقشه دارم که به زودی یه رستوران باز کنم.لطفا حتما بیا." مجری کیم سونگ جو به سرعت واکنش نشون داد و گفت"چرا اینو بعد از اینکه رستورانتون رو واقعا باز کردید نمیگید؟" و یه خنده ی بلند از همه شنیده شد.

ترجمه متن : فن کلاب سونگ گیو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,094
  • بازدید ماه : 2,949
  • بازدید سال : 18,919
  • بازدید کلی : 94,825