loading...
Gyu_land
sanaz بازدید : 74 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

http://s7.picofile.com/file/8259407050/photo_2016_07_12_11_48_58.jpg

 

مجری های برنامه ی اتحادیه ی آیدل های وکالیست" girl spirit" جو سهو و سونگ گیو مصاحبه ای راجب به احساسشون قبل از پخش اولین قسمت مصاحبه ای راجب به احساسشون قبل از پخش اولین قسمت داشتند.
زوج جو سهو و سنگ گیو انتظارشون رو نشون دادن،میل و رو راستی در کارکنان.
جو سهو گفت:"این خیلی خوشحال کننده اس که مجری شدم. من هر دو احساس اضطراب و تمایل داشتن رو دارم -میتونم خوب انجامش بدم؟ و همچنین میخوام خوب انجامش بدم."
این انتظارات بیشتری برای منه که با سونگ گیو که برای من برادریه که خیلی دوستش دارم مجری میشم.
سونگ گیو جواب داد:"اول از همه،من خیلی خوشحالم که به عنوان یه آیدل خواننده رو استیج هستم. قلب من لبریزه و احساس خوبی دارم که میبینم وکالیست های اصلی ماهر انتخاب میشن. من خیلی ممنونم برای اینکه شانس رهبری این برنامه رو به من دادین."

 

http://s7.picofile.com/file/8259407076/photo_2016_07_12_11_49_14.jpg

 

 

اخیرا، در ضبط " girl spirit" جو و سونگ گیو عشقشون رو به برنامه با بهترین کارشون ابراز کردن. اونها هر یک از صحبت های معرفی رو هروقت زمان آزاد داشتند تمرین میکردن. اونها برادر های بامزه ای برای "5Guru"(داورا) بودند و همچنین مجری های قابل اعتمادی برای 12 دختر بودند.
جو و سونگ گیو همچنین عشق و انتظارشون رو درمورد "5Guru" نشان دادند. جو گفت:"5Guru" اولین نسل آیدل هاست، و اونها میدونن که صنعت سرگرمی چقدر خشنه. اونها نظر واقعیشون رو به آیدل ها میگن و اونها شخصیت اصلی برنامه هستند. پس سونگ گیو و من به اونها خیلی متکی هستیم."
همچنین سونگ گیو گفت:"من اولش نگران بودم چون اونها ارشد های من به عنوان یه خواننده و همچنین به عنوان یه فرد که کار سرگرمی انجام میده هستند. اما اونها یه عالمه راهکار برای اینکه برنامه رو به راحتی پیش ببرم به من گفتند، پس من تونستم به اضطرابم غلبه کنن. خیلی از اونها ممنونم."

 

http://s6.picofile.com/file/8259407092/photo_2016_07_12_11_49_18.jpg

 

 

   ترجمه متن_____فن کلاب سونگ گیو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,214
  • بازدید ماه : 3,069
  • بازدید سال : 19,039
  • بازدید کلی : 94,945