loading...
Gyu_land
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/04/15 و 5:29 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه

من باگوشی دانلودش کردم ولی نمیدونم چرا برای دانلود زیرنویسش ارور میده نمیدونم مشکلش چیه
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم شکلک

متاسفانه نمیدونم سایت پیکو فایل چه مشکلی پیدا کرده تا دیشب لینک دانلود زیرنویس مشکلی نداشت الان گفتید بررسی کردم خود سایت پیکو مشکل پیدا کرده که زیرنویس ارور میداده الان اززیه جای دیگه زیرنویس رو آپ کردم میتونید دانلود کنید مشکلی نداره
پاسخ : وااای عزیزم فکرکردم برای برنامه اخری نظرگذاشتی ببخشید حواسم نبود الان زیرنویس رو چک کردم مشکلی نداشت
دوباره امتحان کن شکلک

این نظر توسط Negin در تاریخ 1395/04/12 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

باورم نمیشه!!!!!
این!!!😀😀😀😀
اصلا تصورشم نمیکردم یه روزی اینو با زیرنویس فارسی داشته باشم.واقعا دستت درد نکنه ساناز خانم گل😍😍😍😍
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم شکلک
پارت دومشم درحال ساب هست ...
ایشالا پارت دومش روهم برسیم تا امشب میزارم ❤️❤️❤️


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,057
  • بازدید ماه : 2,912
  • بازدید سال : 18,882
  • بازدید کلی : 94,788