loading...
Gyu_land
sanaz بازدید : 67 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)


http://s7.picofile.com/file/8253160568/26_162444.jpg




اووهیوک: وقتی هیونگ (سونگ گیو)من رو شما صدا میزنه و از کلمات مودبانه و رسمی استفاده میکنه هر کی که اطراف ماست به ما خیره میشن.اون میگه"اوهیوکا بیا بخوریم و یک ارشد حتی میاد میپرسه ایا من جوون ترم؟ها ها


گیو:من فکر میکنم این بخاطر اینه که اوهیوک بالغه و شبیه بزرگسال ها بنظر میرسه.من همیشه هودای میپوشم شبیه ی بچه ی کوچیک میشم پس اون بخاطر اینه.ها ها



سوال:من شنیدم شما بهبودی مچ پاتون رو بدست آوردید،آیا بهتر شده ؟

گیو:زمانی ک میرقصم هنوز یکم مشکل داره.مچ پام همیشه مشکل داشت و من در طی تمرین کنسرت بهش آسیب زدم.وقتی که تمومش کردم (تمرین) روی پله ها افتادم و صدای ترک خوردگی شنیدم.رباط مچ پای چپم پاره شد.پس من یک عمل جراحی برای اون داشتم و سعی میکنم خیلی مراقب باشم.بخاطر اون اولش نمیتونستم تمرین رقص کنم


توی موزیکال سال گذشته دوتاتون عالی بودین باید تماس های زیادی گرفته باشین؟


گیو:اه چند تا پروژه بود اما زمانشون خوب نبودنم ,صدمه دیده بودم و این پروژه قرار بود که ضربه بزرگی توی این تابستون باشه هاها آلویس پریسلی خیلی خوبه نه!؟ فکر کنم میتونم رو صحنه در حال رقصیدن بهتر نشونش بدم


من موزیکال ومپایر تو رو که توی ژاپن بازی کردی رو ندیدم ولی

"gwanghwamun sonata"

و "در اوج" رو دیدم. من احساس میکنم پروژه های خیلی خوب رو اتخاب کردی و شخصیت هایی که توانایی های تو رو نشون میده

گیو:درواقع،وقتی درمورد

gwanghwamun sonata

فکر میکنم،خیلی احساس خجالت میکنم.ها ها. چجوری اون رو انجام دادم. اون زمان من خیلی جوون بودم و حتی نمیدونستم چجوری باید اونو انجام بدم. اون موقع من 22 سالم بود. همچنین کارگردان لی جینا خیلی سخت گیر بود. اون میپرسید:"تو برنامه ای داری؟" و من جواب میدادم:"بله" اون جواب میداد:"پس چرا این موزیکال رو انجام میدی؟اگه نمیتونی انجامش بدی،پس همش رو حفظ کن و بعد بیا" اون اینجوری بود. این یه چالش بود برای من و من فهمیدم این یه نوع مکانه که از طریق اون میتونم تجربه کسب کنم.

اولین تجربه موزیکالت خیلی سخت بود. چرا خواستی دوباره امتحانش کنی؟


فکر میکنم یه چیزی احساس کردم که منو جذب کرد. اگرچه من تو برنامه ها و کنسرتها میخونم ،وقتی روی صحنه موزیکال می ایستم احساس میکنم میتونم به بیننده ها انرژی بدم و از تماشاچیا انرژی بگیرم. اجرای موزیکال پر از سرزندگیه. خوندن به عنوان یک نقش و نه به عنوان غضو اینفینیت اولش ترسناک بود اما احساس میکنم وقتی یه پروژه خوب ببینم جذب میشم
یه چیز دیگه هم احساس میکنم،بقیه بازیگرای موزیکال و همه کسایی که اینجان به من گفتن که صحنه موزیکال خیلی براشون با معنیه.همونقدر با اهمیت که یه خواننده آلبوم منتشر میکنه. باید تمام تلاشتو بکنی و کارتو خوب انجام بدی پس فکر میکنم باید علاوه بر سخت کار کردن و تلاش زیاد ،کارمو خوب انجام بدم.
موزیکال 'در اوج' هم توسط لی جیا کارگردانی شد. وقتی دوباره دیدمش گفت'الان چند سالته؟' گفتم '27 سال' اون گفت 'پس به اندازه کافی بزرگ شدی،تو باید کارتو خوب انجام بدی'. ها ها. چون اون اینو گفت من واقعا خیلی تلاش کردم .احساس کردم خیلی کارای سرگرم کننده ای تو موزیکال در اوج داشتم .من موزیکال بازی کردنو دوست دارم .این یه حس خیلی جالبه و یه چیز مهمه

http://s6.picofile.com/file/8253169126/26_162403.jpg



الویس یه نقشه که طرفدار عشقه .خیلی رویاها داره و خیلی قشنگه


گیو: اما الویس شخصیت جدابیه .واقعا سخت کوشه ،جوانه و همیشه در مورد عشق آواز میخونه(از عشق دم میزنه )


به عنوان خواننده ای که نقش آلویس پریسلی رو بازی کردی چه حسی داری؟


گیو:آلویس پریسلی خیلی شیک بود و موزیک و رقصش هم خیلی انقلابی بود. همه چیز در موردش خیلی برجسته بود که من اولش از اینکه چنین شخصیتی رو بازی کنم ترسیده بودم.حتی الان هم یه احساس متفاوتی از مسولیت دارم نگرانم که آیا میتونم باحالی و تمایل و شور و شوق اونو نشون بدم.اما من خوشحالم که موزیکالش خیلی خوبه و متن هم خیلی باحاله پس احساس میکنم میتونم با استفاده از ویژگی هاش یه نوع متفاوتی از باحالی و جذابیت رو بسازم


در اجراهای سابق موزیکال رقصای هیپ بود که شخصیت الویس رو به خوبی نشون میداد .تو اونا رو انجام میدی؟


گیو:رقص بوت و رقص هیپ ،خیلی زیاده . اینا نشونه ست و انجام دادنشون خیلی مهمه


آیا همه ی ما حرکتی که استفاده کنیم برای جذب کردن زوجمون مثل الویس نداریم؟

گیو:مطمئن نیستم. حدس میزنم که اگه یه دختر زیبا رو ببینم خوب(جذاب) عکس العمل نشون میدم،اما اونجا هیچ چیز مشخص نیست. من الان یه چیز انجام میدم.ها ها ها. من باید اونو انجام بدم که اون فرد نتونه مقاومت کنه. من فکر میکنم این برای داشتن چیزی شبیه اون خوبه. من فکر میکنم  اگر من قبل از نسل خودم دبیوت میکردم، نمیتونستم دبیوت شایسته داشته باشم. الان نسل عوض شده و بتازگی خیلی از آدم های معروف پلک دوم و چشم های درشت ندارن


از اونجایی که هر دوتون خواهر بزرگتر دارین و کوچکترین عضو توی خونواده هستین فک میکنم شما برای نشون دادن الویس هیچ مشکلی نداشته باشین؟


گیو:من هیچ وقت توسط خواهران ضایع نشدم. اما خونواده من مثل ووهیون حساس نبود.حتی خواهر بزرگترم وقتی من جوان تر بودم بهم پول تو جیبی میداد. خونواده ا م فکر میکردن ما به روش خودمون داریم خوب پیش میریم


سونگیو تو لیدر اینفینیتی اما شبیه لیدرای سختگیر و ظالم نیستی


گیو: فکر میکنم اعضای گروهم خیلی مهربونن .اونا به حرفام گوش میدن و به خوبی پیروی میکنن .من واقعا ممنونم اونا مجبور نیستن به عنوان برادر بزرگترشون منو قبول کنن ولی اونا به خوبی به حرفام گوش میدن

احساس میکنم مسئدلیت پذیریت به عنوان یه لیدر خیلی زیاده

گیو:وقتی ما تازه دیبوت کرده بودیم حس میکردم هرچیز بدی که اتفاق میوفته تقصیر منه .وقتی رو صحنه خوب اجرا نمیکردیم حس میکردم اشتباه من بوده. اما بعدا فهمیدم این مضخرفه و دلیلی نداره که همچین حسی داشته باشم. قبلا فشار زیادی تحمل میکردم اما الان دیگه همچین حسی ندارم


ویسونگ و پارک جونگ اه هر دو خواننده های ارشد هستن درسته؟

گیو:بله اونها برای من ارشد های خیلی بزرگی اند. درواقع این شاید اولین بار من باشه که بطور رسمی اونها رو میبینم.حتی اگرچه ما قبلا برخورد کرده باشیم،چون اونجا خیلی سسلسه مراتب زیادی تو ایستگاه پخش هست ما هیچ شانسی برای حرف زدن نداشتیم. اما الان من میتونم بپرسم:"جونگ اه نونا غذا خوردید؟" درحالی که قبلا اینجوری بود:"ارشد سلام".من همچنین خیلی احساس افتخار میکنم،کار کردن با ویسونگ هیونگ قابل اعتماد و خوشحال کننده اس. همه آهنگ های ویسونگ هیونگ رو میشناسن. وقتی اون "  cant i" رو منتشر کرد من هنوز دانش آموز بودم.من به سهولت احساس میکنم وقتی اون به راحتی با من حرف میزنه. اون همیشه به سختی کار میکنه پس من هم احساس میکنم که دوست دارم سخت کار کنم.
من بازی به عنوان زوج با جونگ اه نونا بازی میکنم، و این خیلی جالبه. اون خیلی راحت میره و جالبه. همچنین اون و من یه بازی موبایل رو انجام میدیم. اون امسال ازدواج کرد و این موزیکال رو برای اولین بازگشتش انجام میده

http://s6.picofile.com/file/8253066818/photo_2016_05_26_15_48_53.jpg


میتونم بگم که شما دوتا شخصیت های کارتونی خیلی محتاطی دارین


گیو:من اینو همیشه از هم گروهیام میشنوم"هیونگ نگرانی 80 درصد از مردم اینه که نتونن صبح به موقع بیدارشن"منم همیشه نگرانم


توی موزیکال خطوط عاشقانه به عنوان زن مبدل خیلی پیچیده بود اما در آخر عشق اونا زیادی اومد.اگه این توی زندگی واقعی بود شما میتونستین قبولش کنین؟


گیو؛با شخصیتی که من دارم.....نگرانی های زیادی دارم و نمیتونم به خودم مطمئن باشم. اگه همچین داستانی مثل فیلم برا من اتفاق بیوفته و من عاشق بشم و یه زندگی شادی داشته باشم من اونو میخوام


تا حالا شده به رویایی برسی؟

گیو:حتی الانم مثل یه رویاست.همین

all sook up

و الویس یه رویای عیلی عالیه. ایستادن به عنوان نقش اصلی برای هر پروژه ای حس یه رویا رو داره


دوست داری دفعه بعد چه طور بازیگری باشی و رو چه صحنه ای؟


گیو:میخوام بازیگری بشم که بتونه انرژی بده .میخوام اون بازیگری باشم که وفتی رو صحنه بایستم و انرژی بدم



ترجمه کاری ازفن کلاب رسمی سونگ گیو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,026
  • بازدید ماه : 2,881
  • بازدید سال : 18,851
  • بازدید کلی : 94,757