loading...
Gyu_land
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افسانه در تاریخ 1395/02/05 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

سلامممم عشقممممم
اول عذر بخوام ازت من دیر به دیر نت میام هر وقتم میام اول میام اینجا بعد انجمن سر میزنم
وای ساناز پسرا همه شون با بازوان الان اون شکلک خرگوشی حال میدههههه
بازووووو
بابا این مهشیدم که باز آمپرش پرید می بینی ساناز اصلا بخشنده نیس همه که مثل تو گل نیسن
من عاقا گیو رو به چشم برادری می بینم خداییش خیلی آقاس
عکسهایی که تو پست بعد گذاشتی با اون لباس سیاهش خیلی نازه مدل موهاشم شیرین
یعنی ساناز من مغزم هنگ میکنه میام کلیپ اینارو می بینم از خنده میترکم دستشویی لازم میشمممممم
پشاپیشم تبریک میگم تولد عاقاتونو سه روز دیگه است ولی من بذار اولین نفر باشم بهت تبریک میگم خانمی
فدات خسته نباشی عزیزم
فایتینگشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلاااااااااام عزیزززززم
منم باید ازت عذربخوام دیر جواب میدم ! دیگه تولد آقامونه ودرگیرم حسابی ...انقدر خسته شدم همش خوابم میاد شکلک
وااای آره شکلک خرگوش ! به بازوهای گیوی من به چشم برادری نگاه می کردی شکلک
قربونت ...نه مهشیدم داغه ! بعدا آروم میشه باهات تقسیم میکنه شکلک)

هییی آقای خوش تیپم ! داره دیوونه ام میکنه :|
مرسی حواجونم خیلی لطف کردی ...ممنونم اولین نفربودی بهم تبریک گفتی ...بوووووووووووووووس

این نظر توسط مهشید در تاریخ 1395/02/02 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

هوراااااااااااااااااااااا

مرسی سانازیشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم لذت ببرشکلک)))))


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,112
  • بازدید ماه : 2,967
  • بازدید سال : 18,937
  • بازدید کلی : 94,843