loading...
Gyu_land
sanaz بازدید : 56 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)


http://s7.picofile.com/file/8246604776/Untitled.png


مجری: سونگ گیو سان ، درمورد حضورت در

KCON

چه احساسی داری ؟


سونگ گیو: آه،من خیلی خوشحالم به خاطر اجرای سولو برای اولین باردرژاپن.آه،من امروز آهنگ های فوق العاده ای برای حضار خواهم خوند


مجری: ما درمورد جراحت پات شنیدیم،الان خوبی؟


سونگ گیو: آه، راستش،پای من جراحت شدیدی داشت و من یک ماه بیمارستان بودم،الان خیلی بهبودپیدا کرده و من خیلی بهتر شدم


=======================

وااای یه ماه بیمارستان بوده چه رنجی کشیده  تو این مدت وازش بی خبر بودیم

کاش درمورد اینکه چطور شده پاش آسیب دیده هم میگفت

هرچیه خداروشکرکه الان بهتره ودعا میکنم بهترم بشه 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ...اولین وبزرگترین فن کلاب لیدرعزیز اینفینیت سونگ گیو درتاریخ 94/11/20 افتتاح میشه دراین فن کلاب هرخبرجدیدی ازسونگ گیو باشه , ازریز ودرشت ترین اخبار روبراتون میزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 716
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 1,922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,097
  • بازدید ماه : 2,952
  • بازدید سال : 18,922
  • بازدید کلی : 94,828